Apklausa
Ar esate naudojęsi įdarbinimo agentūrų paslaugomis?
Naujausi komentarai
SKUSK.LT REKOMENDUOJA

Skundas

50 autobusas

50 autobusas

parašė: Vilija | Kaunas | 2009-09-24

Viešasis transportas komentarai (35)
50 autobuso vairuotojai kurie vaziuoja iki Salupiu, neuzsideda lenteles kad iki ten vaziuoja ir taip yra klaidinami zmones... O jei paklausi ar vaziuoja iki Salupiu tai pasisaipo ir paklausia ar nemoki skaityti, kai tuo tarpu skaityti nera ko, nes nera lenteles su uzrasu Salupiai. Ir taip jau keleta kartu... kadangi autobusai vaziuoja nedaznai tai poto tenka laukti kito autobuso...

Komentarai (35)

debilu paradas (Kovo 29 d.)

noredami kad autobusai ivaziuotu i leza padarykite apsisukima.o poto kazko reikalaukite,pagal eismo keliu reikalavimus,turi buti autobusui sudarytos saugios salygos apsisukti,o cia kelios ciampes savo reikalavimus kelia,mat tuoj iki tualeto reikes nuvezti.geda kai liaudis tingi vaikscioti uztai vaiksto kaip karves pertukusios.

Atsakyti

anonim (Kovo 20 d.)

Nesvarbu (2010 12 12 00:54:42) rašė:
Kur tau keleiviai supras jie tik savo priekaistus moka isreiksti, uz keleivius pacius uzstoti, tik ne uz darbuotojus, kaip man yra buve vaziavo moteriske jau amziuje, bet pazymejimo neturejo, tai pilna kaina ismust bilietuka norejau, nors ir turejo pinigu, bet islipo, o keleiviai mane izeidinejo poto, tai jei toki nustatymai ar as kalta, ar mes kur norim ten stojam ir uz dyka veziojam, dar musu firma yra nuolaidi, kai tuos moksleivius uz dyka vezioja, kas nori tas lipa ir dar tyciojas
ne uz dyka, ubage

Atsakyti

tikriausiai (2012-12-21 20:54)

Jurate (2012 12 20 20:39:18) rašė:
kas atsitiko su sio marsruto autobusais jau pasidare sistema kad nesulaukiame keliu autobusu iseiles veluojame i darbus studentai i paskaitas zmones isigije nuolatinius jusu bilietus priversti vaziuoti su mikro autobusais noretume kad kas paaiskintu padeti kuri yra jau nepakenciama vazinejame dauk metu ir ziema ir vasava bet tokio burdako dar nebuvo tik nereikia suversti bedos ant ziemos
vairuotoju neuztenka

Atsakyti

Jurate (2012-12-20 20:39)

kas atsitiko su sio marsruto autobusais jau pasidare sistema kad nesulaukiame keliu autobusu iseiles veluojame i darbus studentai i paskaitas zmones isigije nuolatinius jusu bilietus priversti vaziuoti su mikro autobusais noretume kad kas paaiskintu padeti kuri yra jau nepakenciama vazinejame dauk metu ir ziema ir vasava bet tokio burdako dar nebuvo tik nereikia suversti bedos ant ziemos

Atsakyti

eva (2012-03-11 02:34)

sandra (2011 11 29 14:14:46) rašė:
Antanas (2011 04 16 15:34:06) rašė:
Šiandien norėjau nuvažiuoti į Zanavykų turgų. Per internetą pasidomėjau ir atsispausdinau 50 autobuso tvarkaraštį nuo "TOPOLIO" stotelės Mastaičių kryptimi. Atėjau anksčiau, laukiau 20 minučiu, teko važiuoti mikroautobusi Nr.81. Grįžtant atsitiktinai pasitaikė 50 autobusas. Grįžęs 'Topolio" stotelėle pasitikrinau grafiką. 14 minučių skirtumas. Kažkas ne taip. Važinėjate su konduktore, vairuotojui bilietėlių nereikia pardavinėti, būtų galima laikytis grafiko, ypač šeštadienį, kai keleivių srautai mažesni.
nuo kada 50 per zaliakalni vaziuoja ? :DD
tikrai vaziuoja :) pati nuo topolio i garliava vaziuoju pas broli.

Atsakyti

keleive (2011-11-29 14:17)

50 vairuotoja (2011 11 28 21:57:31) rašė:
Rajono gyventoja (2011 04 27 09:01:52) rašė:
Gyvenam tokiam (kaimelyje),soduose, kur visi vieni kitus pažystam ir ne tik mes, bet ir vairuotojai kurie veža keleivius, nes visi kone kas diena ir tuo pačiu laiku važiuja.veža MERULA ir vaikus į mokykla. kaip suprantu už vaikų vežiojima MERULA gauna iš savivaldybes ar seniūnijos pinigėlius.įdomu o kai tie vaikai suserga ir po tris sav.nevažineja? pinigai vistiek mokami MERULAI ? labai įdomu!!! tai va.šiandien anksti ryte 6val.buvo atimtas pažymėjimas iš mano dukros,nes jis pasirodo buvo praeitu metu ir aišku vairuotoja liepė apsimokėti už kelione į mokykla.viskas tvarkoje,aš suprantu, kad su tokiu negalima važiuoti.dukra kiek veliau,nuvažiavus i mokykla gera pažymejima rado pas save toje pačioje piniginėje,tik kitam skyriuj.Kur ira paprastas žmogiskumas?vaikui ir taip sunku,keltis anksti reikia.ankstus rytas,dar ne prabudus normaliai nebuvo ir čia staiga nei iš šio, nei iš to buvo paprašytas tas nelemtas pažymejimas,juk per tuos visus mokslo metus pažymejimas buvo rodytas "en" kartu.sunkiai krapstom pinigelius kaip ir daugelis siais laikais ir tie keli litai sumoketi us kelione,dukrai kainuos tuscia skrandi iki 3val.kol gris namo.vairuotoja sake,kad valdzia liepe tikrinti pazymejimus,gerai su tuo ir sutinku,kontroles reikia taciau ira vienas "bet" us ta pacia kelione,buvo apmoketa du kartus.suprantu ir tai,kad ant žmogiškumo verslo neišlaikysi.Tai tiek.pastaba vaiku tevams kurie gyvena rajone.pakontroliuokit savo vaikus,kad jie pazymejimus laikytu visuomet toje pacioje vietoje(pvz.pinigineje,tam paciam skyriuje).nes tokia apsurdiska situacija gali nutikti ir jiems.
labai gaila kad si ponia kazkaip apkaltino vairuotoja_tai yra mane idomu ar jus nezinot kad merulos autobusuose yra konduktores ir vairuotojai nebilietuoja ir nereikalauja kad kazkas jiems susimoketu taip kad nereikia kvailinti zmoniu, o jei nesugebat pazymemus praeitu metu isimti tai ca tikrai jusu bedos ir nereikia rasyti tokiu graudziu laiskeliu kad vaikas 3 val alkanas numirs mes kartais per visa diena neturim kada pavalgyti kai vazinejam i salupius ir nemirstam nes stengemes jums itikti prie kiekvieno keliuko, takelio sustodami ir prarasdami savo 10 minuciu kurios mum skirtos uz tai mat kokia padeka gaunam.....aciū brangieji......
bet gerulaicio ir stasiuko elgesio tai noreciau kad jiem kas snukius isdauzytu

Atsakyti

sandra (2011-11-29 14:14)

Antanas (2011 04 16 15:34:06) rašė:
Šiandien norėjau nuvažiuoti į Zanavykų turgų. Per internetą pasidomėjau ir atsispausdinau 50 autobuso tvarkaraštį nuo "TOPOLIO" stotelės Mastaičių kryptimi. Atėjau anksčiau, laukiau 20 minučiu, teko važiuoti mikroautobusi Nr.81. Grįžtant atsitiktinai pasitaikė 50 autobusas. Grįžęs 'Topolio" stotelėle pasitikrinau grafiką. 14 minučių skirtumas. Kažkas ne taip. Važinėjate su konduktore, vairuotojui bilietėlių nereikia pardavinėti, būtų galima laikytis grafiko, ypač šeštadienį, kai keleivių srautai mažesni.
nuo kada 50 per zaliakalni vaziuoja ? :DD

Atsakyti

50 vairuotoja (2011-11-28 21:57)

Rajono gyventoja (2011 04 27 09:01:52) rašė:
Gyvenam tokiam (kaimelyje),soduose, kur visi vieni kitus pažystam ir ne tik mes, bet ir vairuotojai kurie veža keleivius, nes visi kone kas diena ir tuo pačiu laiku važiuja.veža MERULA ir vaikus į mokykla. kaip suprantu už vaikų vežiojima MERULA gauna iš savivaldybes ar seniūnijos pinigėlius.įdomu o kai tie vaikai suserga ir po tris sav.nevažineja? pinigai vistiek mokami MERULAI ? labai įdomu!!! tai va.šiandien anksti ryte 6val.buvo atimtas pažymėjimas iš mano dukros,nes jis pasirodo buvo praeitu metu ir aišku vairuotoja liepė apsimokėti už kelione į mokykla.viskas tvarkoje,aš suprantu, kad su tokiu negalima važiuoti.dukra kiek veliau,nuvažiavus i mokykla gera pažymejima rado pas save toje pačioje piniginėje,tik kitam skyriuj.Kur ira paprastas žmogiskumas?vaikui ir taip sunku,keltis anksti reikia.ankstus rytas,dar ne prabudus normaliai nebuvo ir čia staiga nei iš šio, nei iš to buvo paprašytas tas nelemtas pažymejimas,juk per tuos visus mokslo metus pažymejimas buvo rodytas "en" kartu.sunkiai krapstom pinigelius kaip ir daugelis siais laikais ir tie keli litai sumoketi us kelione,dukrai kainuos tuscia skrandi iki 3val.kol gris namo.vairuotoja sake,kad valdzia liepe tikrinti pazymejimus,gerai su tuo ir sutinku,kontroles reikia taciau ira vienas "bet" us ta pacia kelione,buvo apmoketa du kartus.suprantu ir tai,kad ant žmogiškumo verslo neišlaikysi.Tai tiek.pastaba vaiku tevams kurie gyvena rajone.pakontroliuokit savo vaikus,kad jie pazymejimus laikytu visuomet toje pacioje vietoje(pvz.pinigineje,tam paciam skyriuje).nes tokia apsurdiska situacija gali nutikti ir jiems.
labai gaila kad si ponia kazkaip apkaltino vairuotoja_tai yra mane idomu ar jus nezinot kad merulos autobusuose yra konduktores ir vairuotojai nebilietuoja ir nereikalauja kad kazkas jiems susimoketu taip kad nereikia kvailinti zmoniu, o jei nesugebat pazymemus praeitu metu isimti tai ca tikrai jusu bedos ir nereikia rasyti tokiu graudziu laiskeliu kad vaikas 3 val alkanas numirs mes kartais per visa diena neturim kada pavalgyti kai vazinejam i salupius ir nemirstam nes stengemes jums itikti prie kiekvieno keliuko, takelio sustodami ir prarasdami savo 10 minuciu kurios mum skirtos uz tai mat kokia padeka gaunam.....aciū brangieji......

Atsakyti

IRUTE (2011-11-27 20:35)

Rajono gyventoja (2011 04 27 09:01:52) rašė:
Gyvenam tokiam (kaimelyje),soduose, kur visi vieni kitus pažystam ir ne tik mes, bet ir vairuotojai kurie veža keleivius, nes visi kone kas diena ir tuo pačiu laiku važiuja.veža MERULA ir vaikus į mokykla. kaip suprantu už vaikų vežiojima MERULA gauna iš savivaldybes ar seniūnijos pinigėlius.įdomu o kai tie vaikai suserga ir po tris sav.nevažineja? pinigai vistiek mokami MERULAI ? labai įdomu!!! tai va.šiandien anksti ryte 6val.buvo atimtas pažymėjimas iš mano dukros,nes jis pasirodo buvo praeitu metu ir aišku vairuotoja liepė apsimokėti už kelione į mokykla.viskas tvarkoje,aš suprantu, kad su tokiu negalima važiuoti.dukra kiek veliau,nuvažiavus i mokykla gera pažymejima rado pas save toje pačioje piniginėje,tik kitam skyriuj.Kur ira paprastas žmogiskumas?vaikui ir taip sunku,keltis anksti reikia.ankstus rytas,dar ne prabudus normaliai nebuvo ir čia staiga nei iš šio, nei iš to buvo paprašytas tas nelemtas pažymejimas,juk per tuos visus mokslo metus pažymejimas buvo rodytas "en" kartu.sunkiai krapstom pinigelius kaip ir daugelis siais laikais ir tie keli litai sumoketi us kelione,dukrai kainuos tuscia skrandi iki 3val.kol gris namo.vairuotoja sake,kad valdzia liepe tikrinti pazymejimus,gerai su tuo ir sutinku,kontroles reikia taciau ira vienas "bet" us ta pacia kelione,buvo apmoketa du kartus.suprantu ir tai,kad ant žmogiškumo verslo neišlaikysi.Tai tiek.pastaba vaiku tevams kurie gyvena rajone.pakontroliuokit savo vaikus,kad jie pazymejimus laikytu visuomet toje pacioje vietoje(pvz.pinigineje,tam paciam skyriuje).nes tokia apsurdiska situacija gali nutikti ir jiems.
skaitau nusiskundimus ir zinot juokas ir piktumas ima kaip pasiziuri kaip zmones patys tyciojas is tu vezeju ir konduktoriu...kodel konduktore 14 valandu turi vis klausineti jums pilna bilieteli ar su nuolaida jei yra istatymas kad perkant lengvatini bilieta reikia pateikti pazymema ir turetu pats keleivis ilipes sakyti man su nuolaida , o ne kai dar paklausia pirma replika buna> aisku mes visi esam zmones bet nereikia tyciotis ir paskiau rasyti pretenzijas kad pikti kiti kai esam patys pikti ....viename skunde perskaiciau apie vaika kuris pateike sena pazymejima o tai kur tevai ziuri jei senus pazymejimus vaikai veziojasi? o kaip jie is vis kala kaip keikias gal pavazinekit nematant savo atzaloms ir pasiklausykit kaip tyciojasi ir nerodo pazymejimu kazkaip nesimato kad jie butu vargzai neissimiegoje ir nematytu kuri pazymejima reikia parodyti.....labai gaila kad tevai vaikus visada laiko auksineis o paskui patys verke kad zverimis uzauga nes visada negalima iskalausyti tik savo atzalas reikia isgirsti ir kita puse as tikrai isitikinus kad ji to pazymejimo neturejo ir mokykloje nerado...cia tik tevu gera nuomone apie savo atzala.....

Atsakyti

Rajono gyventoja (2011-04-27 09:01)

Gyvenam tokiam (kaimelyje),soduose, kur visi vieni kitus pažystam ir ne tik mes, bet ir vairuotojai kurie veža keleivius, nes visi kone kas diena ir tuo pačiu laiku važiuja.veža MERULA ir vaikus į mokykla. kaip suprantu už vaikų vežiojima MERULA gauna iš savivaldybes ar seniūnijos pinigėlius.įdomu o kai tie vaikai suserga ir po tris sav.nevažineja? pinigai vistiek mokami MERULAI ? labai įdomu!!! tai va.šiandien anksti ryte 6val.buvo atimtas pažymėjimas iš mano dukros,nes jis pasirodo buvo praeitu metu ir aišku vairuotoja liepė apsimokėti už kelione į mokykla.viskas tvarkoje,aš suprantu, kad su tokiu negalima važiuoti.dukra kiek veliau,nuvažiavus i mokykla gera pažymejima rado pas save toje pačioje piniginėje,tik kitam skyriuj.Kur ira paprastas žmogiskumas?vaikui ir taip sunku,keltis anksti reikia.ankstus rytas,dar ne prabudus normaliai nebuvo ir čia staiga nei iš šio, nei iš to buvo paprašytas tas nelemtas pažymejimas,juk per tuos visus mokslo metus pažymejimas buvo rodytas "en" kartu.sunkiai krapstom pinigelius kaip ir daugelis siais laikais ir tie keli litai sumoketi us kelione,dukrai kainuos tuscia skrandi iki 3val.kol gris namo.vairuotoja sake,kad valdzia liepe tikrinti pazymejimus,gerai su tuo ir sutinku,kontroles reikia taciau ira vienas "bet" us ta pacia kelione,buvo apmoketa du kartus.suprantu ir tai,kad ant žmogiškumo verslo neišlaikysi.Tai tiek.pastaba vaiku tevams kurie gyvena rajone.pakontroliuokit savo vaikus,kad jie pazymejimus laikytu visuomet toje pacioje vietoje(pvz.pinigineje,tam paciam skyriuje).nes tokia apsurdiska situacija gali nutikti ir jiems.

Atsakyti

Antanas (2011-04-16 15:34)

Šiandien norėjau nuvažiuoti į Zanavykų turgų. Per internetą pasidomėjau ir atsispausdinau 50 autobuso tvarkaraštį nuo "TOPOLIO" stotelės Mastaičių kryptimi. Atėjau anksčiau, laukiau 20 minučiu, teko važiuoti mikroautobusi Nr.81. Grįžtant atsitiktinai pasitaikė 50 autobusas. Grįžęs 'Topolio" stotelėle pasitikrinau grafiką. 14 minučių skirtumas. Kažkas ne taip. Važinėjate su konduktore, vairuotojui bilietėlių nereikia pardavinėti, būtų galima laikytis grafiko, ypač šeštadienį, kai keleivių srautai mažesni.

Atsakyti

Klausiimas (2011-01-26 11:36)

Sveiki , noreciau paklausti gal kas turi minciu kaip pasidaryti autobuso marsruta , kad praleistu dykai ? pasidaryti paciam , o ne mokykloje , nes joje nedaro? :( per savaite keliauju 2 kartus i prieki ir 2 kartus atgal susidaro ne maza suma . gal kas turit minciu ? rasykit i el.pasta linasgeg@gmail.com . Ačiū :))

Atsakyti

Keleivė (2010-12-12 19:31)

Aš nieko nekaltinu, tik norėtųsi,kad kiekvienas į savo darbą žiūrėtų su atsakomybės jausmu.Ir vienas kitą suprastų. Aš ir nesakau,kad visi neužsuka į LEZ, į LEZ yra iš viso 6 reisai, 3 ryte ir 3 vakare. Ryte atvykti nėra jokių problemų, o vakarais kur turėtų užsukti į LEZ tai yra paskutinis 17:31 val. kelis kartus nesulaukiau ir laukė ne vienas žmogus.

Atsakyti

Nesvarbu (2010-12-12 01:05)

Yra tokiu darbuotoju, kuriem dzin ant keleiviu...bet netikiu, kad ne visi uzvaziuoja, dazniau skambinkit i firma, kai tik nera tuo laiku, yra normaliu darbuotoju, o kitus kam laiko nzn del ko...

Atsakyti

Nesvarbu (2010-12-12 00:54)

Kur tau keleiviai supras jie tik savo priekaistus moka isreiksti, uz keleivius pacius uzstoti, tik ne uz darbuotojus, kaip man yra buve vaziavo moteriske jau amziuje, bet pazymejimo neturejo, tai pilna kaina ismust bilietuka norejau, nors ir turejo pinigu, bet islipo, o keleiviai mane izeidinejo poto, tai jei toki nustatymai ar as kalta, ar mes kur norim ten stojam ir uz dyka veziojam, dar musu firma yra nuolaidi, kai tuos moksleivius uz dyka vezioja, kas nori tas lipa ir dar tyciojas

Atsakyti

Keleivė (2010-12-11 18:54)

Jau nesekit jus man pasakų, kad įlipa vos keli žmonės LEZ sustojime, reik džiaugtis,kad nors ir tiek keli įlipa, o ne įsivaizdinti. Viena vakarą laukė net 7 žmonės LEZ sustojime ir deja autobusas pravažiavo, ir net nesiteikė užsukti į LEZ ir visiem reikėjo eiti į Narėpų sustojimą. Kam tada išvis reikėjo LEZ'e statyti sustojimus, jai nevykdoma savo pareigų. Deja gerbiamasis ar gerbiamoji, niekas nesislapsto, o stovima ir laukiama autobuso sustojime kur ir pridera. Kas butu jai mes visi turėtume tokį požiūrį į darbą, noriu einu - noriu neinu. Yra sustojimas tai ir privalo sustoti autobusas, o ne aj... numoti ranka ir galvoti vis tiek ten niekas ne įlips. Su tokiu požiūriu toli nenueisi.

Atsakyti

bevardis (2010-12-11 16:45)

o del lez stoteliu tai tik tiek pasakysiu, kiek tenka vaziuoti autobusais uzsukanciais i lez tai labai retai kada matau ten ilipanciu zmoniu.nereik tada slapstytis pakampiais ir laiku iseit i stotele.juk mes, kiti keleiviai, patiriame del jusu nepatogumu.sugaistame laika vaziuodami tiesiai per aplinkui.o kam?jus patys to nevertinate.vaziuoja kokie 2 zmones per visa diena o jau rekiat.manau nereikia autobusui sukti i lez nes ir laika sugaista ir nervu pagadina sau vairuotojas, nes piko metu sunku isvaziuoti.ir autobusas po to veluoja i kitas stoteles

Atsakyti

bevardis (2010-12-11 16:42)

o del lez stoteliu tai tik tiek pasakysiu, kiek tenka vaziuoti autobusais uzsukanciais i lez tai labai retai kada matau ten ilipanciu zmoniu.nereik tada slapstytis pakampiais ir laiku iseit i stotele.juk mes, kiti keleiviai, patiriame del jusu nepatogumu.sugaistame laika vaziuodami tiesiai per aplinkui.o kam?jus patys to nevertinate.vaziuoja kokie 2 zmones per visa diena o jau rekiat.manau nereikia autobusui sukti i lez nes ir laika sugaista ir nervu pagadina sau vairuotojas, nes piko metu sunku isvaziuoti.ir autobusas po to veluoja i kitas stoteles

Atsakyti

bevardis (2010-12-11 16:42)

o del lez stoteliu tai tik tiek pasakysiu, kiek tenka vaziuoti autobusais uzsukanciais i lez tai labai retai kada matau ten ilipanciu zmoniu.nereik tada slapstytis pakampiais ir laiku iseit i stotele.juk mes, kiti keleiviai, patiriame del jusu nepatogumu.sugaistame laika vaziuodami tiesiai per aplinkui.o kam?jus patys to nevertinate.vaziuoja kokie 2 zmones per visa diena o jau rekiat.manau nereikia autobusui sukti i lez nes ir laika sugaista ir nervu pagadina sau vairuotojas, nes piko metu sunku isvaziuoti.ir autobusas po to veluoja i kitas stoteles

Atsakyti

bevardis (2010-12-11 16:36)

mielieji, bukime kantresni ir mandagesni patys sau.tik tuo atveju mes turesime teise reiksti savo napasitenkinima 50 autobuso darbuotojais.zmones isdirba po 12-14 val ir dar mes ilipe kiekvienas jiems lipam ant galvos.juk paziurekite jus vaziuojate autobusu, matote besiukslinanti jaunima, bet visi tylit.jus matote besikeikianti jaunima-jus tylit.jus matote agresyviai nusiteikusiu keleiviu, jus vistiek tylite.tai pasijuskite viena karta vairuotoju ir konduktoriu vietose.musu daug o jie visa diena tie patys.na bukime gi truputi mandagesni ir tolerantiskesni vieni kitiems.

Atsakyti

  1   |   2   |  ...

Rašyti komentarą

Susiję skundai
Tautos "numylėtiniai"
Epasas
Užkniso juodai

Skaudžiausios temos

Gerbiamiej situo pastu karjeros.biuras@gmail.com prisidengusi firma "DARBO VARTAI" kuri sekmingai apgaudineja zmones. Nes sita firma yra ne kas kitas o buvusi "AULINA", "EUROSSTAFF", "TOP JOB" ir "SKANDI". Bukite atidus ir napakliukite ant situ aferistu kabliuko  

Laba diena norėjau jūsų paklausti gal kas važiavo per šia įdarbinimo agentūrą "Darbai Anglijoje'' įsikūrusi Vilniuje jei kas ka žinote parašykit i e-mail rasa.andriuliene@micro.lt

Tikrai, nesutinku, dirbau per Karjeros biura 4 men siltnamyje prie trondheim miesto, su salotom. Dirbo gal dar 12 zmoniu, vaziavom is kauno 2 zmones birzelio menesi. 100% viska gavom, bendrabuti, saskaita banke, SKATa, alga 136 kronas per val. dirbom po 46 - 48 val i savaite. Nesamones rasinejate !!!!! Nesutinku ! KARJEROS BIURAS DIRBA GERAI !

APGAUDINEJA

2009-01-25

Su sia agentura pasirasiau sutarti,sumokejau pinigus ir buvau informuota kad darbas bus sekancia diena kai nuvyksiu i paskirta vieta, gyvenamosios patalpos ir t.t  Ok nuvykau, ikiso i tokia skyle,tas pats kas palapinej miegot, o kaip dusu pasinaudot as net nekalbu. Darbo kaip jau supratot nebuvo nei kita, nei dar kita diena. Skambinejau,klausinejau kaip suprast,nelabai reagavo kol nebuvo pradeta lalbet kad kreipsiuos i advokatus. Tada issiunte i kita miesta, 2 savaites turiu sedet be darbo, moke nuoma ir t.t. Vienu zodziu buvo prizadeta daug, bet niekas neivykdyta.  Be to i ta kita miesta, zadeji kad atsiusk grafikus kaip vazineja transportas bet ir vel nieko, gerai kad kalbu dar angliskai, o ka tokiu atveju butu dares zmogelis kuris ne bum bum. Taip kad zmones,bukit atsargus, nezinau kaip kitos agenturos, o gal ia tik man vienai taip "pasiseke".