Apklausa
Ar esate naudojęsi įdarbinimo agentūrų paslaugomis?
Naujausi komentarai
SKUSK.LT REKOMENDUOJA

Skundas

AMBER PROMOTION

NETIKĖKITE AMBER PROMOTION

parašė: Rūta | Vilnius | 2009-12-05

Sukčiai komentarai (8014) NETIKĖKITE AMBER PROMOTION

Gerai, kad internete žmonės jau pradėjo rašyt atsiliepimus apie aferistų firmą AMBER PROMOTION. Tokio nesiskaitymo su žmonėmis dar turbūt nebuvau girdėjus. Pasikviesti į  ; ; ;prezentaciją, kurios pasirodo buvo aišku, kad nebus, čia jau virš visko!!!  Svarbiausia du kartus skambino, pasitikslino ar tikrai ateisime, o kai atėjome,  sulaukėme tik apgailėtino atsiprašymo??? Kiti žmonės jau nebe pirmą kartą ateina ir vėl tas pats... Nėra žodžių. Netikėkite ir negaiškite laiko, nes taip pat būsite apgauti!!!

Komentarai (8014)

komentatoriams (2010-07-15 08:59)

galit čia sau pilt pamazgas, bet aš su šeima buvau išvažiavęs į Maltą ir likom tikrai patenkinti. Keli mano pažįstami irgi buvo "apgauti" ir įsigjo keliones, kuriomis taip pat liko patenkinti. Nemanau, kad kažkas rimtai kreipia dėmesį į kažkokius komentarų rašinėjimus internete. Atsiverskit delfi ir paskaitykit komentarus prie straipsnių apie Star holidays, Tez Tour, Novaturą ar bet kokią kitą kelionių agentūrą. Sužinosit, kad jie visi aferistai ir dar bankrutuojantys... Ir ką dabar daryt?

Atsakyti

jonas (2010-07-15 08:41)

panasiai

Atsakyti

jonas (2010-07-15 08:41)

panasiai

Atsakyti

Mmmm (2010-07-15 08:31)

jonas (2010 07 15 06:58:28) rašė:
gal kas zino kur bus artimiausiu metu prezentacija ?
Dusint eisi ?

Atsakyti

jonas (2010-07-15 06:58)

gal kas zino kur bus artimiausiu metu prezentacija ?

Atsakyti

Palaima (2010-07-14 22:51)

palaimai (2010 07 14 09:59:51) rašė:
to palaimai (2010 07 14 09:47:45) rašė:
palaimai (2010 07 14 09:29:14) rašė:
Palaima (2010 07 14 09:16:42) rašė:
Ka mielieji as jums galiu pasakyti apie amberius?! Visu pirma jie neatitinka rimtos imones ivaizdzio: merginos vaiksto issipuose kaip i kluba ar i pleza, kur solidus kostiumeliai??? toliau, pinigus paima grinais, o grazinti niekaip nesugeba. Mums pasiseke, man buvo polas pazadejes per tris diens grazinti visa suma, vakar vyko kaune ir as nuejau lydima vyruku ir per dvi minutes isejau su grynais rankose ir visa atgauta suma!!!!
Tai dabar pasakykite, cia rimta firma? Ar ja galima patiketi?
Sukciu sukciai, kovokit ir atgaukit savo babkes, ir dar perspekite arimuosius
nesuprantu, kur cia matai sukciavima, jei prizadejo grazint ir po to grazino?
Bet kokiais metodais? Cia normalu, kad tik i prezentacijas nuejes gali savo pinigus issimusti? O kai pagal istatymus per 7 dienas parasai, kad atsisakai ju paslaugu, tai niekaip nesugeba pinigu atiduoti. Jokiu. Isvada - pinigus pasiimti reikia kalbant ju kalba, atiduok cia ir dabar. O apsisprendimui keliauti ar nekeliauti tikrai didele itaka daro toks amberiu elgesys.
as is viso nesuprantu koks tikslas yra nusipirkti kelione o po keliu dienu ja grazinti sumokant bauda. Mano manymu amberiai is to tik isolosia, nes keliones organizuoti nereikia, o gauna bauda uz sutarties nutraukima.
As patagvau VISA SUMA, nors tikejausi kad grazins atskaiciave 30pr. TAI.....

Atsakyti

Palaima (2010-07-14 22:45)

to palaimai (2010 07 14 09:47:45) rašė:
palaimai (2010 07 14 09:29:14) rašė:
Palaima (2010 07 14 09:16:42) rašė:
Ka mielieji as jums galiu pasakyti apie amberius?! Visu pirma jie neatitinka rimtos imones ivaizdzio: merginos vaiksto issipuose kaip i kluba ar i pleza, kur solidus kostiumeliai??? toliau, pinigus paima grinais, o grazinti niekaip nesugeba. Mums pasiseke, man buvo polas pazadejes per tris diens grazinti visa suma, vakar vyko kaune ir as nuejau lydima vyruku ir per dvi minutes isejau su grynais rankose ir visa atgauta suma!!!!
Tai dabar pasakykite, cia rimta firma? Ar ja galima patiketi?
Sukciu sukciai, kovokit ir atgaukit savo babkes, ir dar perspekite arimuosius
nesuprantu, kur cia matai sukciavima, jei prizadejo grazint ir po to grazino?
Bet kokiais metodais? Cia normalu, kad tik i prezentacijas nuejes gali savo pinigus issimusti? O kai pagal istatymus per 7 dienas parasai, kad atsisakai ju paslaugu, tai niekaip nesugeba pinigu atiduoti. Jokiu. Isvada - pinigus pasiimti reikia kalbant ju kalba, atiduok cia ir dabar. O apsisprendimui keliauti ar nekeliauti tikrai didele itaka daro toks amberiu elgesys.
Kaip jie musu pareikalavo bekti iki bankomato, tai as ju netraukiau uz liezuvio pasakyti per tris dienas pervesim, jie patys....jei jie nevykdo savo zodzio, tai reikia kalbeti kaip jie begi ir iki bankomato, ir baigta!!!!

Atsakyti

neee (2010-07-14 20:43)

DIREKTYVA ES 2008/122/EB (2010 07 14 19:49:06) rašė:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexU riServ.do?uri=OJ:L:2009:033:0010:01:LT:H TML
- VISIEMS PRIVALOMA DIREKTYVA, NETGI IR AMBER PROMOTIONS.
Bet aišku sakys, kad Briuselis neturi ką veikti ir kad ten Amberiu konkurentai dirba...
neee, amberiams tokie dalykai neegzistuoja. jie - rimta firma. O cia tik kazkokios direktyvos....:)

Atsakyti

DIREKTYVA ES 2008/122/EB (2010-07-14 19:49)

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexU riServ.do?uri=OJ:L:2009:033:0010:01:LT:H TML
- VISIEMS PRIVALOMA DIREKTYVA, NETGI IR AMBER PROMOTIONS.
Bet aišku sakys, kad Briuselis neturi ką veikti ir kad ten Amberiu konkurentai dirba...

Atsakyti

patikslinu (2010-07-14 18:33)

:-( (2010 07 14 16:24:41) rašė:
Zmones, jei kas dar nesupratote amber daro pinigus is oro. Jus sumokate, jie tipo isnuomoja jums viesbucio 4 vieti kambari (kuriame yra dvigule lova ir sofalova), kuris realiai jiems nieko nekainuoja, nes ju atstovaujama imone IRC uz tai sumoka ir kankina jus visa poilsio laika su savo prezentacijomis ir pasiulymais tapti IRC nariais, nusipirkti apartamentus 5 zvaigzdziu viesbuti. O jei neisit i prezentacijas - mokesit 650 euru bauda. Ir dar 500 euru uzstatas butinas viesbuciui, kad ko nesulauzytumet.
Reziume: jus sumokat pinigus, o is tikruju ju visai nereikai niekam moketi. Isvadas darykites patys. Vat tokie lankstus musu istatymai taip sakant, kad leidzia tokia veikla uzsiimti... Ir kaip galima suzinojus tokius bajerius i kelione vaziuoti ir rizikuoti, kad isvis ant ledo nuvaziavus nelikti, o jau nekalbu apie imones bankroto paskelbimo tikimybe ir viesbuciu rezervacijos atsaukima.
Mes mokėjome užstatą 300 eurų, o ne 500. Prezentacija buvo viena, vieną kartą ir užėmė apie 40 min. Plius jos metu vaišino sultimis, sangrija, mineraliniu. Išvažiuojant, net nepažiūrėjo į kambarius, ar ko neišsivežėme.
Taip, kad nereikia čia mums pūsti arabų. Visiems aišku, kas čia rašinėja prieš amberius.

Atsakyti

beje (2010-07-14 16:50)

:-( (2010 07 14 16:24:41) rašė:
Zmones, jei kas dar nesupratote amber daro pinigus is oro. Jus sumokate, jie tipo isnuomoja jums viesbucio 4 vieti kambari (kuriame yra dvigule lova ir sofalova), kuris realiai jiems nieko nekainuoja, nes ju atstovaujama imone IRC uz tai sumoka ir kankina jus visa poilsio laika su savo prezentacijomis ir pasiulymais tapti IRC nariais, nusipirkti apartamentus 5 zvaigzdziu viesbuti. O jei neisit i prezentacijas - mokesit 650 euru bauda. Ir dar 500 euru uzstatas butinas viesbuciui, kad ko nesulauzytumet.
Reziume: jus sumokat pinigus, o is tikruju ju visai nereikai niekam moketi. Isvadas darykites patys. Vat tokie lankstus musu istatymai taip sakant, kad leidzia tokia veikla uzsiimti... Ir kaip galima suzinojus tokius bajerius i kelione vaziuoti ir rizikuoti, kad isvis ant ledo nuvaziavus nelikti, o jau nekalbu apie imones bankroto paskelbimo tikimybe ir viesbuciu rezervacijos atsaukima.
negirdėjau, kad į Maltą vykstant viešbutyje reikėtų užstato. Tenerifėje tai reikia, nes ten apartamentai su visokiais indais ir buitine technika, kad netyčia nesusikrautum ko nors į lagaminą išvažiuodamas namo.. Žinai, kaip kartais gali nutikti - pagalvosi, kad sulčiaspaudė yra tavo iš namų atsivežta ir susipakuosi. O pasirodys, kad visgi apsivogei..

Atsakyti

o paskui kas? (2010-07-14 16:46)

Faktas (2010 07 14 16:29:00) rašė:
Mes susigrazinom pinigus. Nes puolem ta pacia diena. Matem, kaip issiveza prizus - nera ten jokiu teliku.
Kaip tai padaryti - vykit ten, kur vyksta prezentacijos, verzkites i renginius, atsineskit kameras, filmuokit, fotografuokit, dalinkit lapelius prie iejimu i renginius, kad jei pasijusit apgauti sios firmos ... zodziu trukdykit jiems renkant aukas ir jiems paprasciausiai neapsimokes prarasti potencialius klientus - grazins jums pinigus :). jeigu tik zodziais grasinsit - nieko nebus, imkites veiksmu. Jie labai bijo fotografuotis...
O paskui, kai atsiimsite pinigus, ar bent jų dalį - eikite pirkti kelionių į savo miestuose esančias kitas kelionių agentūras, kur irgi pasirašysite sutartis jų net neskaitę. Tik nepamirškite visų šitų instrukcijų.

Atsakyti

naujiena (2010-07-14 16:43)

:-( (2010 07 14 16:24:41) rašė:
Zmones, jei kas dar nesupratote amber daro pinigus is oro. Jus sumokate, jie tipo isnuomoja jums viesbucio 4 vieti kambari (kuriame yra dvigule lova ir sofalova), kuris realiai jiems nieko nekainuoja, nes ju atstovaujama imone IRC uz tai sumoka ir kankina jus visa poilsio laika su savo prezentacijomis ir pasiulymais tapti IRC nariais, nusipirkti apartamentus 5 zvaigzdziu viesbuti. O jei neisit i prezentacijas - mokesit 650 euru bauda. Ir dar 500 euru uzstatas butinas viesbuciui, kad ko nesulauzytumet.
Reziume: jus sumokat pinigus, o is tikruju ju visai nereikai niekam moketi. Isvadas darykites patys. Vat tokie lankstus musu istatymai taip sakant, kad leidzia tokia veikla uzsiimti... Ir kaip galima suzinojus tokius bajerius i kelione vaziuoti ir rizikuoti, kad isvis ant ledo nuvaziavus nelikti, o jau nekalbu apie imones bankroto paskelbimo tikimybe ir viesbuciu rezervacijos atsaukima.
nu čia tai gerai užlankstei. Tai dabar reikia suprasti, kad ta firma turėjo nemokamai suteikti apgyvendinimą viešbutyje? Nu čia tai naujiena.. Nu nerealiai tu čia sugalvojai.
Ar šiais laikasi būna kas nors nemokamai? Nežinojau.. Man kažkodėl atrodo, kad neišaušo mums tas taip lauktas šviesusi komunizmo rytas.. ir jau greičiausiai nebeišauš.. Tad nemokamų paslaugų vargu ar galime tikėtis.. juo labiau iš verslo pusės..
Bet iš tiesų PUIKU, kad parašei šį komentarą. Tai tik dar labiau gali įsitikinti skaitantieji, kokie absurdiški ir juokingi šitie purvo pylimai ant tos Amberų firmos. Tai tiesiog neturinčių ką veikti kitų kelionių agentūrų darbuotojų paistalai iš beviltiškumo..

Atsakyti

Faktas (2010-07-14 16:29)

Mes susigrazinom pinigus. Nes puolem ta pacia diena. Matem, kaip issiveza prizus - nera ten jokiu teliku.
Kaip tai padaryti - vykit ten, kur vyksta prezentacijos, verzkites i renginius, atsineskit kameras, filmuokit, fotografuokit, dalinkit lapelius prie iejimu i renginius, kad jei pasijusit apgauti sios firmos ... zodziu trukdykit jiems renkant aukas ir jiems paprasciausiai neapsimokes prarasti potencialius klientus - grazins jums pinigus :). jeigu tik zodziais grasinsit - nieko nebus, imkites veiksmu. Jie labai bijo fotografuotis...

Atsakyti

:-( (2010-07-14 16:24)

Zmones, jei kas dar nesupratote amber daro pinigus is oro. Jus sumokate, jie tipo isnuomoja jums viesbucio 4 vieti kambari (kuriame yra dvigule lova ir sofalova), kuris realiai jiems nieko nekainuoja, nes ju atstovaujama imone IRC uz tai sumoka ir kankina jus visa poilsio laika su savo prezentacijomis ir pasiulymais tapti IRC nariais, nusipirkti apartamentus 5 zvaigzdziu viesbuti. O jei neisit i prezentacijas - mokesit 650 euru bauda. Ir dar 500 euru uzstatas butinas viesbuciui, kad ko nesulauzytumet.
Reziume: jus sumokat pinigus, o is tikruju ju visai nereikai niekam moketi. Isvadas darykites patys. Vat tokie lankstus musu istatymai taip sakant, kad leidzia tokia veikla uzsiimti... Ir kaip galima suzinojus tokius bajerius i kelione vaziuoti ir rizikuoti, kad isvis ant ledo nuvaziavus nelikti, o jau nekalbu apie imones bankroto paskelbimo tikimybe ir viesbuciu rezervacijos atsaukima.

Atsakyti

pritariu (2010-07-14 15:25)

Buvęs (2010 07 14 14:30:34) rašė:
Vis paskaitau, kaip amberių konkurentai nenurimsta. Nurimkit, brangieji, pralaimite jūs šią konkurencinę kovą. Žmonės perka keliones iš amberių, važiuoja ir daug maž visi grįžta patenkinti. O nukenčia tik tie, kurie patiki jūsų paistalais ir praranda dalį pinigų, laiko, o ir nemažai nervų, vietoj to, kad paatostogauti Tenerifėje, Maltoje ar dar kur.
Tarp kitko aš vienas iš tų "apgautųjų" kuris nusipirko apgyvendinimą puikiuose apartamentuose Tenerifėje ir laimingas grįžo.
pilnai sutinku. Aš irgi buvau su per juos išvažiavęs ir galiu patvirtinti, kad šitie paistalai nieko verti.

Atsakyti

Buvęs (2010-07-14 14:30)

Vis paskaitau, kaip amberių konkurentai nenurimsta. Nurimkit, brangieji, pralaimite jūs šią konkurencinę kovą. Žmonės perka keliones iš amberių, važiuoja ir daug maž visi grįžta patenkinti. O nukenčia tik tie, kurie patiki jūsų paistalais ir praranda dalį pinigų, laiko, o ir nemažai nervų, vietoj to, kad paatostogauti Tenerifėje, Maltoje ar dar kur.
Tarp kitko aš vienas iš tų "apgautųjų" kuris nusipirko apgyvendinimą puikiuose apartamentuose Tenerifėje ir laimingas grįžo.

Atsakyti

Aja (2010-07-14 13:38)

Mmmm (2010 07 14 13:13:04) rašė:
Vytautas (2010 07 14 12:44:23) rašė:
Mmmm (2010 07 14 11:38:35) rašė:
Vytautas (2010 07 14 11:11:01) rašė:
Mmmm (2010 07 14 10:48:59) rašė:
Vytautas (2010 07 14 08:51:11) rašė:
Mmm (2010 07 14 08:41:17) rašė:
Vytautas (2010 07 14 08:36:35) rašė:
Iš kur ištraukėt tokią datą?Akivaizdu,kad patys sugalvojot.Dar nebūvo jokio teismo o jus jau žinote,kad 07.17.bus paskelbtas bankrotas.Beje teismas bus ne 07.17. o 07.15.Jokio bankroto nebus,nes ieškovas yra bankrutojanti firma ,,Luturimex kelionių tarnyba"Tai va iš kur pyla purvą ant ,,amberių"Dėl vienos bankrutojančios firmos,tikrai niekas nepaskelbs bankroto ,,amberiams"
Tos datos neistraukiau is niekur - paprasciausia spausdinimo klaida - byla 15 diena. Bet argi tame esme ? Esme tame, kad jie nesilaiko savo gi sudarytos sutarties ir jos nevykdo .
Sutarti jie vykdo 100%.O jeigu nesutinkat sumokėti baudą už sutarties nutraukimą tai jūsų problemos juk patys sutikot su tokiomis sąlygomis,nes pasirašėte sutartį.Taigi nėra ko čia kaltinti ,,amberius"
Sakau - nevykdo . As zinau ka pasirasiau, ir zinau, kad pagal sutarti man priklauso tik 70 mano sumoketos sumo. Bet jie negrazina ir tos . Pirmiausia buvo "laikini" finansiniai nesklandumai, paskui "po dvieju savaiciu", dabar gi " yra isvykes vadovas, be jo mes negalim grazinti pinigu" . Kur isvykes vadovas ir kuriam laikui jie irgi nezino .Vadovo nera jau seniai . Tai kur, tamsta, tas jus simtaprocentinis sutarties vykdymas ? Nenusisnekekit, jei nezinot .
Mmmm!!!Man jie įvygdė viską.Gavau viešbutį(tikrai gera).Buvau prieš kelias dienas pas juos,viskas gerai,būvo ir direktorius.Priėmė labai maloniai.Paklausė ar turim bilietus,jei ne tai žadėjo padėti.Parodė internete pigiausias kainas.Bet mes bilietus jau turėjome.Asmeniškai aš jiems jokių pretenzijų neturiu.O jūsų paistalais aš visai netikiu.Ir išvis abejoju,kad jus būvote nuvyke pas ,,amberius".
Vytautai !!!!! o man, jie savo isipareigojimu neivykde ir as jais visai nepatenkintas . O manim galima tiketi lygiai tiek pat, kaip ir tavim. Jei sakai, kad as nebuvau Amberiu pristatyme, tai as sakau - tu nebuvai jokioje kelioneje . Tai 1:1 :-)
As skambinau del pinigu grazinimo, ir man ju mergina pasake - kad direktoriaus NERA . Turbut jo niekada nera, kai pinigus grazinti reikia .
Gerbiamasis Mmmm!!!Dėja manimi galima daugiau tikėti negu jumis.Aš bent jau anksčiau nurodžiau savo darbo tel.(8-5-210-67-84.skambinti galima nuo 8 iki 15 val darbo dienomis.Pietus nuo 11_30 iki _15.Per pietus bunu nevisad)Kas abejoja galite paskambinti.Pasakysiu savo darbo adresą kur galite atvykti ir pteiksiu visus įrodymus,kad sakau teisybę(sutartį, viešbučio rezervacija ir patvirtinimą,lėktuvo bilietus).O jus geriau įsigykte nors vieną kelionę(nerašinėje čia nesamonių),tai nors puse pinigų tadą atgausit,jeigu jau taip norit juos atgauti.Nes bankroto atveju tikrai niekas pinigų neatgaus.Manau,kad bamkrotas domina tik ,,amberių"priešus(visokias kelionių agenturas),o ne jų klijentus.
O kodel as turiu pirkti abejotinos kokybes produkta ? kokios cia dar per salygos "pirk nors viena, puse pinigu atgausi " ? As nusprendziau atsiimti pinigus, tai mano teise, ja numato Lietuvos istatymai. As nenoriu nieko, kas man nepriklauso. O savo kontaktu nurodineti viesoje erdveje as visai nenoriu, nes kaip matau, civilizuotu budu atsiimti pinigu nepavyks. Atsiimsiu necivilzuotu, kazkam is ju skaudes, gal net ir labai. Taip kad man nereikalinga cia tokia "reklama" su darbovietem, tel.Nr. ar gyvenamaisiais adresais :-)
Juokinga net skaityti jusu pranesimus. Matyt tik vyrai taip tesugeba- is pradziu pasiraso abejotinas sutartis, o paskui tasosi per teismus ieskodami teisybes. Tai kur Jusu galvos buvo, kai patys pasirasinejote sutartis??? Per prezentacija laiko uztenka sociai, kad perskaityti sutarti ir viska iki smulkmenu issiaiskinti. Bet kazkodel prasviesejimas ateina grizus namo, kai sutartis jau pasirasyta ir prisimti griezti isipareigojimai.
Suauge zmones ir darote tokias kvailystes. Matyt daugiau nera kuo uzsiimti.
Mes su vyru pirkome keliones ir buvome Maltoje- ispudziai superiniai. Galiu tik svelniai teigti, kad visi tie, kurie bando susigrazinti is Amberiu sumoketus pinigelius, daro klaida. Nes kelione tikrai ispudinga ir poilsis Maltoje labai labai patiko. Nezinau nei vieno neigiamo atsiliepimo is tu, kurie keliavo per Amber ,,aferistu" firma. Visi kelione labai patenkinti.

Atsakyti

tikrai taip (2010-07-14 13:33)

Mmmm (2010 07 14 13:13:04) rašė:
Vytautas (2010 07 14 12:44:23) rašė:
Mmmm (2010 07 14 11:38:35) rašė:
Vytautas (2010 07 14 11:11:01) rašė:
Mmmm (2010 07 14 10:48:59) rašė:
Vytautas (2010 07 14 08:51:11) rašė:
Mmm (2010 07 14 08:41:17) rašė:
Vytautas (2010 07 14 08:36:35) rašė:
Iš kur ištraukėt tokią datą?Akivaizdu,kad patys sugalvojot.Dar nebūvo jokio teismo o jus jau žinote,kad 07.17.bus paskelbtas bankrotas.Beje teismas bus ne 07.17. o 07.15.Jokio bankroto nebus,nes ieškovas yra bankrutojanti firma ,,Luturimex kelionių tarnyba"Tai va iš kur pyla purvą ant ,,amberių"Dėl vienos bankrutojančios firmos,tikrai niekas nepaskelbs bankroto ,,amberiams"
Tos datos neistraukiau is niekur - paprasciausia spausdinimo klaida - byla 15 diena. Bet argi tame esme ? Esme tame, kad jie nesilaiko savo gi sudarytos sutarties ir jos nevykdo .
Sutarti jie vykdo 100%.O jeigu nesutinkat sumokėti baudą už sutarties nutraukimą tai jūsų problemos juk patys sutikot su tokiomis sąlygomis,nes pasirašėte sutartį.Taigi nėra ko čia kaltinti ,,amberius"
Sakau - nevykdo . As zinau ka pasirasiau, ir zinau, kad pagal sutarti man priklauso tik 70 mano sumoketos sumo. Bet jie negrazina ir tos . Pirmiausia buvo "laikini" finansiniai nesklandumai, paskui "po dvieju savaiciu", dabar gi " yra isvykes vadovas, be jo mes negalim grazinti pinigu" . Kur isvykes vadovas ir kuriam laikui jie irgi nezino .Vadovo nera jau seniai . Tai kur, tamsta, tas jus simtaprocentinis sutarties vykdymas ? Nenusisnekekit, jei nezinot .
Mmmm!!!Man jie įvygdė viską.Gavau viešbutį(tikrai gera).Buvau prieš kelias dienas pas juos,viskas gerai,būvo ir direktorius.Priėmė labai maloniai.Paklausė ar turim bilietus,jei ne tai žadėjo padėti.Parodė internete pigiausias kainas.Bet mes bilietus jau turėjome.Asmeniškai aš jiems jokių pretenzijų neturiu.O jūsų paistalais aš visai netikiu.Ir išvis abejoju,kad jus būvote nuvyke pas ,,amberius".
Vytautai !!!!! o man, jie savo isipareigojimu neivykde ir as jais visai nepatenkintas . O manim galima tiketi lygiai tiek pat, kaip ir tavim. Jei sakai, kad as nebuvau Amberiu pristatyme, tai as sakau - tu nebuvai jokioje kelioneje . Tai 1:1 :-)
As skambinau del pinigu grazinimo, ir man ju mergina pasake - kad direktoriaus NERA . Turbut jo niekada nera, kai pinigus grazinti reikia .
Gerbiamasis Mmmm!!!Dėja manimi galima daugiau tikėti negu jumis.Aš bent jau anksčiau nurodžiau savo darbo tel.(8-5-210-67-84.skambinti galima nuo 8 iki 15 val darbo dienomis.Pietus nuo 11_30 iki _15.Per pietus bunu nevisad)Kas abejoja galite paskambinti.Pasakysiu savo darbo adresą kur galite atvykti ir pteiksiu visus įrodymus,kad sakau teisybę(sutartį, viešbučio rezervacija ir patvirtinimą,lėktuvo bilietus).O jus geriau įsigykte nors vieną kelionę(nerašinėje čia nesamonių),tai nors puse pinigų tadą atgausit,jeigu jau taip norit juos atgauti.Nes bankroto atveju tikrai niekas pinigų neatgaus.Manau,kad bamkrotas domina tik ,,amberių"priešus(visokias kelionių agenturas),o ne jų klijentus.
O kodel as turiu pirkti abejotinos kokybes produkta ? kokios cia dar per salygos "pirk nors viena, puse pinigu atgausi " ? As nusprendziau atsiimti pinigus, tai mano teise, ja numato Lietuvos istatymai. As nenoriu nieko, kas man nepriklauso. O savo kontaktu nurodineti viesoje erdveje as visai nenoriu, nes kaip matau, civilizuotu budu atsiimti pinigu nepavyks. Atsiimsiu necivilzuotu, kazkam is ju skaudes, gal net ir labai. Taip kad man nereikalinga cia tokia "reklama" su darbovietem, tel.Nr. ar gyvenamaisiais adresais :-)
man irgi keisti tokie pasakymai "vaziuokite nors i viena kelione". Tai iseina taip, kad LT-visiskai teisiskai neigali valstybe.

Atsakyti

Vo (2010-07-14 13:25)

nesuprantanciam ir vytautui (2010 07 14 13:18:28) rašė:
Prokuroras sitoj byloj KOLKAS nedalyvauja :) negi tikrai manot, kad viskas taip lengvai jiems praslys?
http://www.lrytas.lt/-127374757312714463 24-%C5%BEmones-maustan%C4%8Di%C4%85-ambe r-promotion-%C5%A1utv%C4%99-apgyn%C4%97- k%C4%97daini%C5%B3-policija.htm

Atsakyti

...    1   |   2   |   3   |   4   |   5   |   6   |   7   |   8   |   9   |   10   |   11   |   12   |   13   |   14   |   15   |   16   |   17   |   18   |   19   |   20   |   21   |   22   |   23   |   24   |   25   |   26   |   27   |   28   |   29   |   30   |   31   |   32   |   33   |   34   |   35   |   36   |   37   |   38   |   39   |   40   |   41   |   42   |   43   |   44   |   45   |   46   |   47   |   48   |   49   |   50   |   51   |   52   |   53   |   54   |   55   |   56   |   57   |   58   |   59   |   60   |   61   |   62   |   63   |   64   |   65   |   66   |   67   |   68   |   69   |   70   |   71   |   72   |   73   |   74   |   75   |   76   |   77   |   78   |   79   |   80   |   81   |   82   |   83   |   84   |   85   |   86   |   87   |   88   |   89   |   90   |   91   |   92   |   93   |   94   |   95   |   96   |   97   |   98   |   99   |   100   |   101   |   102   |   103   |   104   |   105   |   106   |   107   |   108   |   109   |   110   |   111   |   112   |   113   |   114   |   115   |   116   |   117   |   118   |   119   |   120   |   121   |   122   |   123   |   124   |   125   |   126   |   127   |   128   |   129   |   130   |   131   |   132   |   133   |   134   |   135   |   136   |   137   |   138   |   139   |   140   |   141   |   142   |   143   |   144   |   145   |   146   |   147   |   148   |   149   |   150   |   151   |   152   |   153   |   154   |   155   |   156   |   157   |   158   |   159   |   160   |   161   |   162   |   163   |   164   |   165   |   166   |   167   |   168   |   169   |   170   |   171   |   172   |   173   |   174   |   175   |   176   |   177   |   178   |   179   |   180   |   181   |   182   |   183   |   184   |   185   |   186   |   187   |   188   |   189   |   190   |   191   |   192   |   193   |   194   |   195   |   196   |   197   |   198   |   199   |   200   |   201   |   202   |   203   |   204   |   205   |   206   |   207   |   208   |   209   |   210   |   211   |   212   |   213   |   214   |   215   |   216   |   217   |   218   |   219   |   220   |   221   |   222   |   223   |   224   |   225   |   226   |   227   |   228   |   229   |   230   |   231   |   232   |   233   |   234   |   235   |   236   |   237   |   238   |   239   |   240   |   241   |   242   |   243   |   244   |   245   |   246   |   247   |   248   |   249   |   250   |   251   |   252   |   253   |   254   |   255   |   256   |   257   |   258   |   259   |   260   |   261   |   262   |   263   |   264   |   265   |   266   |   267   |   268   |   269   |   270   |   271   |   272   |   273   |   274   |   275   |   276   |   277   |   278   |   279   |   280   |   281   |   282   |   283   |   284   |   285   |   286   |   287   |   288   |   289   |   290   |   291   |   292   |   293   |   294   |   295   |   296   |   297   |   298   |   299   |   300   |   301   |   302   |   303   |   304   |   305   |   306   |   307   |   308   |   309   |   310   |   311   |   312   |   313   |   314   |   315   |   316   |   317   |   318   |   319   |   320   |   321   |   322   |   323   |   324   |   325   |   326   |   327   |   328   |   329   |   330   |   331   |   332   |   333   |   334   |   335   |   336   |   337   |   338   |   339   |   340   |   341   |   342   |   343   |   344   |   345   |   346   |   347   |   348   |   349   |   350   |   351   |   352   |   353   |   354   |   355   |   356   |   357   |   358   |   359   |   360   |   361   |   362   |   363   |   364   |   365   |   366   |   367   |   368   |   369   |   370   |   371   |   372   |   373   |   374   |   375   |   376   |   377   |   378   |   379   |   380   |   381   |   382   |   383   |   384   |   385   |   386   |   387   |   388   |   389   |   390   |   391   |   392   |   393   |   394   |   395   |   396   |   397   |   398   |   399   |   400   |   401   |  ...

Rašyti komentarą

Susiję skundai
Tautos "numylėtiniai"
Epasas
Užkniso juodai

Skaudžiausios temos

EMIGRA

2010-03-24

Sveiki, gal kad ką nors girdėjote apir firma EMIGRA? siųlo darbą užsieniuos? gal kam teko susidurti?

Gerbiamiej situo pastu karjeros.biuras@gmail.com prisidengusi firma "DARBO VARTAI" kuri sekmingai apgaudineja zmones. Nes sita firma yra ne kas kitas o buvusi "AULINA", "EUROSSTAFF", "TOP JOB" ir "SKANDI". Bukite atidus ir napakliukite ant situ aferistu kabliuko  

NEPAKLIŪKITE Į JOS PINKLES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  Jeigu planuojate užsisakyti kursinį darbą, neapsigaukite. Aš jau papuoliau į šitos aferistės pinkles. Jin pasiima avansą ir dingsta, neparašo  darbo ir pinigų negražina. Jos koordinatės:  Brigita Kairevičienė-Petruškevičienė     Sąskaitos nr.: LT577300010071426144."Swedbank" ;   rastoda@gmail.com 8-679 06531 Pacituoju viena iš jos skelbimų:  Rašau rašto darbus, ruošiu namų darbus, užduodamus aukštųjų mokyklų studentams, savarankiškus darbus, rašau referatus, kursinius darbus, diplominius (kolegijoms) ir bakalaurinius darbus, magistrinius darbus. Ruošiu pristatymus PowerPoint programa. Parduodu kokybiškus konspektus iš teisės (ir ne tik) mokymo dalykų. Garantuojama: aukšta kokybė, visiškas anonimiškumas, saugumas (kad darbai laiku tikrai bus atsiųsti Jums). Galite kreiptis iš visų Lietuvos miestų ir ne tik. Užsiimdama jau 7 metus šia veikla, turiu savo individualų kontaktavimo - bendradarbiavimo metodą, kurio pagalba kontaktavimo santykis vyksta labai sklandžiai. Kaina - sutartinė (atsižvelgiant į: temos sudėtingumą, apimtį, terminą, per kurį darbą reikės parašyti). Mob. nr.8-679 06531. NEPAKLIŪKITE Į JOS PINKLES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 Įsigyjau per otaip.lt svetainę ab tronic x2 diržą. Pervedžiau pinigėlius, siuntinys atėjo po savaitės ne pilnos komplektacijos, neturintis prekinės išvaizdos, neveikė. Kai pradėjau bandyti susisiekti su pardavėju, jis žinoma nekėlė ragelio, neatsakynėjo į rašomus laiškus. Praėjo savaitė, paskambino, susitarėm, kad susitiksim pakeisti prekę ar jis gražins pinigus, bet atėjus sutartam laikui vėl dingo kaip į vandenį. NEPIRKIT iš šios svetainės jokių prekių, nes būsit apgauti ir liksit be pinigėlių. O jeigu netyčia sumanysit įsygyti, tai susitikit su pardavėju Rolandu tiesiogiai, kad pamatytumėte ką jis Jums parduoda.