Apklausa
Ar esate naudojęsi įdarbinimo agentūrų paslaugomis?
Naujausi komentarai
SKUSK.LT REKOMENDUOJA

Skundas

Sodra

Motinystes pasalpos mazejimas be pagrindo

parašė: Tereze | Klaipėda | 2010-01-17

Vyriausybė komentarai (23)

Sveiki,
Šiuo metu aš esu vaiko priežiūros atostogose kol vaikui sueis 2 metai - auginu 1,5 m.dukrytę. Man, kaip ir kiekvienai motinai, auginančiai vaiką (šiuo metu ir daugeliui Lietuvos gyventojų), yra svarbus kiekvienas litas. Tačiau 2010-01-15, gavusi motinystės pašalpą, buvau nemaloniai nustebinta - man mokama pašalpa sumažėjo 70,7 Lt. Pasitikrinau su praėjusio mėnesio duomenimis - tikrai gavau mažesnę sumą. Pasiklausiau kaimynės, taip pat auginančios panašaus amžiaus vaikutį, jai sumažėjo 92,97 Lt. Peržiūrėjau Sodros tinklapio informaciją apie pakeitimus - visur rašoma tik apie pašalpos mažėjimą nuo liepos mėnesio. Tai kokiu pagrindu mums sumažino pašalpas beveik 5 proc. dabar, kai pašalpa mokama už praėjusį mėnesį (dabar gavome už 2009 m. gruodžio mėn.)?
Nejaugi valdžios vyrai (ir mažoji dalis moterų) nusprendė sau atlyginimus ir pinigus reprezentacinėms išlaidoms mokėti mūsų - tėvų, auginančių vaikus, sąskaita? Nejaugi jie nesupranta, kad mama, gaudamą pašalpą - išlaiko save ir savo vaiką. Gydytojų paslaugos (įvairūs tyrimai) apmokestintos, maisto produktai, rūbai, sauskelnės, degalai brangsta.. Tačiau pašalpa mažėja.. Tai reiškia, kad mes negalėsime savo vaikui duoti kažko daugiau - nupirkti maisto papildų (vitaminų), o gal net laiku atlikti tyrimo, kuris padėtų nustatyti pavojingą ligą.. Neduok Dieve.. Bet mūsų valdžia siekia to, kad mes visi išmirtume..
Apie kokį tautiškumą ar patriotizmą galima kalbėti, kai mūsų šalies gyventojais, išvykusiais dirbti ar gyventi į užsienį, labiau pasirūpina ta šalis, papildomai mokėdama toje šalyje priskaičiuotas pašalpas jų valiuta ir suteikdama įvairiausias socialines garantijas.
Manau, kad ne už tokią Lietuvą sausio 13-ąją kovojo ir atidavė gyvybes tie, kurie gulėsi po tankais, tikėdami šviesiu rytojumi... Dabar ta šviesa mus taip "akina", kad net su žibintais nerandame kelio išbristi iš bėdų, o silpniausiems lieka vienintelis pasirinkimas - kilpa ant kaklo. Su tokiu gyvenimo "gerėjimu" ir "padėties stabilizavimusi" (cituoju p. A. Kubilių) greitai grįšime į tuos laikus, kai vaikai senus tėvus veždavo į mišką. Todėl nematau jokių perspektyvų ir noro būti Lietuvoje, kur žmonės nėra gerbiami. Čia jie atlieka juokdarių vaidmenį valdančiųjų cirke... O žiūrovai yra nusipenėję ir sotūs (kurie alkano tikrai niekada neužjaus) Seimo nariai.

Pagarbiai,
Irina

Komentarai (23)

as (2011-01-17 12:57)

As taip pat mama auginanti 8 men kudiki, siandien pasitikrinusi saskaita pamaciau kad man taip pat sumazejo motinystes pasalpa. Kai skaiciuoji kiekviena lita toks sumazinimas tikrai skaudziai mums atsilieps. Parasiau Sodrai paklausima, lauksiu atsakymo, kokiu pagrindu taip buvo padaryta!

Atsakyti

as (2010-12-10 20:51)

palaukit, ka jus snekat, pasididino atlyginimus, o ka, valstybe tai draude, o kad ir pasididino, tai ir kokius mokescius suplojo, ko tada ta sodra nieko nesake, patiko didziausius mokescius gaut. Ir norit pasakyt kad cia ne seimo kalte, o motinu, jei buciau galejusi ir 10000000000000 pasidariusi, istatymu kodekse to nedraudzia, tik fiktyviai dirbti. Kvailiu salis

Atsakyti

Aiste (2010-03-30 12:54)

proto kalnas (2010 02 24 12:57:03) rašė:
o prie ko cia tautybe? sis klausimas liecia visus Lietuvos piliecius, kvaisa tu!
Pritariu .kad motinystes pasalpos neturi but mazinomos. Isvis baisu kas vyksta

Atsakyti

saras (2010-03-01 13:26)

bleeeeee jus susikti teisininkai visi liurbiai paskutiniai. tai pasigimdykit ir ju s tai gal nereiks verkt kad is jusu imam!!! zinot nors kiek vaikas kainuoja islaikyt siais laikai siratos jus patys gyvenime tik suda srebe .

Atsakyti

proto kalnas (2010-02-24 12:57)

o prie ko cia tautybe? sis klausimas liecia visus Lietuvos piliecius, kvaisa tu!

Atsakyti

Optimistė (2010-02-19 09:46)

Nm (2010 02 19 01:41:24) rašė:
agny (2010 02 19 00:43:54) rašė:
mama (2010 01 20 11:11:45) rašė:
hhh (2010 01 18 09:40:37) rašė:
Taigi buvo sakoma, kad nuo naujuju mazes visiems, pensininkams, mamoms ir pan. ko nepatenkinta? Dziaukis, kad is vis gauni, is mano atlyginimo pasalpa.
ir ką reiškia:"IŠ MANO ATLYGINIMO",-aš pati užsidirbau-mokėjau mokesčius ir pan...
mes mamytes gaunam pasalpas ne is kitu kisenes ,nesuprantu is kur istrauket tokias nesamones ! as kai dirbau gaudavau atlyginima toki pati ,nepriklausomai nuo to kiek mamytes gaudavo pasalpos ! tie kurie mano kad sumazinus mums pasalpa jiems bus pakeltas atlyginimas tikrai idiotai !!! nieko jus nesuprantat. ir gaunam ne tukstanciais o kiek pacios uzsidirbom! ir nekiskit cia rusu laiku,na ir kas kad anksciau jau nuo 3 men mamytes gryzdavo i darba ,bet tada kiekvienas galejo vaika i darzeli leist...
Vyra siusk dirbt! Ir pati gali padirbet. Durniai kad pinigus svaisto,tie vaikai uzauge spjaudo lietuva inete paskutiniais zodziais,garbina anglija...
Sovietų laikais jau buvo, kad vaikus galėjome auginti namie beveik iki metukų, o į darželiu buvo gana sunku papulti. Eilės buvo nerealios, o ir blatų (pažinčių) tam reikėjo. Jei patekdavo pas ,,gerą,,tetą auklėtoją, sirkdavo ištisai. Pati tuo metu dirbau lopšelyje, su pačiais mažiausiais. Oi kiek teko susikibti su tokiomis ,,auklėtojomis,, kurios sėkmingai sargdino vaikučius.Pvz. Po pietų miego vaikučiai ant puodukų, o langas atidarytas, lauke minus 20. Maniau užmušiu zarazą,,auklėtoją,, su 17metų darbo stažu. Grupės buvo ne 10-15 vaikučių, o 20-28. Štai taip.

Atsakyti

Nm (2010-02-19 01:41)

agny (2010 02 19 00:43:54) rašė:
mama (2010 01 20 11:11:45) rašė:
hhh (2010 01 18 09:40:37) rašė:
Taigi buvo sakoma, kad nuo naujuju mazes visiems, pensininkams, mamoms ir pan. ko nepatenkinta? Dziaukis, kad is vis gauni, is mano atlyginimo pasalpa.
ir ką reiškia:"IŠ MANO ATLYGINIMO",-aš pati užsidirbau-mokėjau mokesčius ir pan...
mes mamytes gaunam pasalpas ne is kitu kisenes ,nesuprantu is kur istrauket tokias nesamones ! as kai dirbau gaudavau atlyginima toki pati ,nepriklausomai nuo to kiek mamytes gaudavo pasalpos ! tie kurie mano kad sumazinus mums pasalpa jiems bus pakeltas atlyginimas tikrai idiotai !!! nieko jus nesuprantat. ir gaunam ne tukstanciais o kiek pacios uzsidirbom! ir nekiskit cia rusu laiku,na ir kas kad anksciau jau nuo 3 men mamytes gryzdavo i darba ,bet tada kiekvienas galejo vaika i darzeli leist...
Vyra siusk dirbt! Ir pati gali padirbet. Durniai kad pinigus svaisto,tie vaikai uzauge spjaudo lietuva inete paskutiniais zodziais,garbina anglija...

Atsakyti

jurga (2010-02-19 01:06)

vaikai "brangus malonumas"pati tris auginu,bet mielosios mano pripazinkit juk nemokejot tiek kiek gaunat ,o dar kur visos tos "gudresnes"uz kitas kur spraga rade pasikele be saiko atlyginimus o dabar su karstais vaiksto.visur striuka mes irgi per du darbus su vyru lekiam ,kad gala su galu sudurtumem...ir nepykit ant viresniu mamu joms tikrai sunkiau buvo niekas po du metus pinigeliu nemokejo o tas pasakymas,kad ,(na ir kas kad anksciau jau nuo 3 men mamytes gryzdavo i darba ,bet tada kiekvienas galejo vaika i darzeli leist...)gal pacios savo vaika nuo triju menesiu i darzeli isleikit -kazin ar noretumet......

Atsakyti

agny (2010-02-19 00:43)

mama (2010 01 20 11:11:45) rašė:
hhh (2010 01 18 09:40:37) rašė:
Taigi buvo sakoma, kad nuo naujuju mazes visiems, pensininkams, mamoms ir pan. ko nepatenkinta? Dziaukis, kad is vis gauni, is mano atlyginimo pasalpa.
ir ką reiškia:"IŠ MANO ATLYGINIMO",-aš pati užsidirbau-mokėjau mokesčius ir pan...
mes mamytes gaunam pasalpas ne is kitu kisenes ,nesuprantu is kur istrauket tokias nesamones ! as kai dirbau gaudavau atlyginima toki pati ,nepriklausomai nuo to kiek mamytes gaudavo pasalpos ! tie kurie mano kad sumazinus mums pasalpa jiems bus pakeltas atlyginimas tikrai idiotai !!! nieko jus nesuprantat. ir gaunam ne tukstanciais o kiek pacios uzsidirbom! ir nekiskit cia rusu laiku,na ir kas kad anksciau jau nuo 3 men mamytes gryzdavo i darba ,bet tada kiekvienas galejo vaika i darzeli leist...

Atsakyti

M (2010-02-18 16:08)

Ko ce dejuojat nepatenkintos! Sovietmeciu tik tris menesiai dekretines buvo,ir tukstanciu niekas nemokejo,ir visi uzaugo. Aplamai pasidarei vaikus tai ir auginkis,neprivalom islaikyt svetimu vaiku turinciu tevus.

Atsakyti

mama (2010-02-18 13:55)

labas, man sumazinu tūkstančiu litu pašalpą, tai taip išeina, kad ovą jau gausiu nesumažintą? nieko nebesuprantu

Atsakyti

Optimistė (2010-02-13 15:28)

jonelis (2010 02 10 10:33:46) rašė:
Manau kad motinoms neteisinga mazinti pasalpu ,cia kai kurie raso kaip tikri lietuviai ,jeigu tau geriau tai perkas gerkle.Juk vaika ne gyvuli augina (zmogu),cia raso tie kurie vietoj to kad augintu vaika augina suni.Nieko nepadarysi kad Kubilius eina liangviausiu keliu skolinasi ir mazina ,negalvoja is kur papildomai paimt,lengviausia is motinu,mokytoju mediku ir policininku atimt,negerbiu as jo zemas lygis, iseik i kiema ir atimk is piankiamecio vaiko saldaine tas pats vagis.
Vyriausybė tik cypia, kad susiveržtume diržus. Savęs tai nemato. Sau galėtų susiveržti tuos diržus,o tai išsipūtė tiek, kad dižo neužtenka skylėms padaryti. Sau lai veržia kapitališkai, o geriausia būtų jiems veržti tuos diržus ant kaklų.

Atsakyti

Justina (2010-02-13 10:48)

mamyte (2010 01 20 12:41:22) rašė:
pries rasant skunda verciau paskambinkute i sodra ir pasidomekite.as taip pat auginu sunu 1m3men nuo pat mokyklos baigimo dirbau ir uzsidirbau mokedama mokescius tuos pinigelius kuriuos gaunu.si menesi taip pat gavau 100 lt maziau,nors istatyme numatyta kad mazins tik nuo liepos 1d,sodroj man paaiskino taip.pamenat kai dirbdavom ir gruodi gaudavom du atlyginimus bet negaudavom sausi nes mokant po nauju keiciasi neapmokestintas pajamu mokestis?tai va ir dabar tas pats,sekanti menesi vel gausim taip kaip gavom o ta 100 lt kur nueme si menesi atgausim kai deklaruosim pajamas taigi nesijaudinkit kita menesi gausit normaliai,sumazes tik nuo liepos 1d
bet kazkodel si menesi vel gavom maziau kas cia per nesamone gal galit paaiskint?

Atsakyti

jonelis (2010-02-10 10:33)

Manau kad motinoms neteisinga mazinti pasalpu ,cia kai kurie raso kaip tikri lietuviai ,jeigu tau geriau tai perkas gerkle.Juk vaika ne gyvuli augina (zmogu),cia raso tie kurie vietoj to kad augintu vaika augina suni.Nieko nepadarysi kad Kubilius eina liangviausiu keliu skolinasi ir mazina ,negalvoja is kur papildomai paimt,lengviausia is motinu,mokytoju mediku ir policininku atimt,negerbiu as jo zemas lygis, iseik i kiema ir atimk is piankiamecio vaiko saldaine tas pats vagis.

Atsakyti

pritariu (2010-02-03 18:19)

man skaudu,kai reikia rusams okupantams moket pasalpas ir pensijas is savo algos. Okupantus lauk. Nesvarbu kurios kartos.

Atsakyti

asta (2010-02-03 18:16)

nuo kada pani irina Lietuvos patriote i tevyne vaziuok
o kokia grazbylyste apie sausio 13-osios aukas fui

Atsakyti

mamyte (2010-01-20 12:47)

o tie kurie raso kad uz vaikucius mamos gauna is ju atlyginimo absoliutus bukaprociai,arba patys neturintys vaiku.mes gaunam uz tai kad dirbom ir mokejom mokescius(nekalbu apie tas kurios apgaules budu pasididino atlyginimus).o is jusu algos neimam nei cento,is savo algos jus patys vaikus auginsit,

Atsakyti

mamyte (2010-01-20 12:41)

pries rasant skunda verciau paskambinkute i sodra ir pasidomekite.as taip pat auginu sunu 1m3men nuo pat mokyklos baigimo dirbau ir uzsidirbau mokedama mokescius tuos pinigelius kuriuos gaunu.si menesi taip pat gavau 100 lt maziau,nors istatyme numatyta kad mazins tik nuo liepos 1d,sodroj man paaiskino taip.pamenat kai dirbdavom ir gruodi gaudavom du atlyginimus bet negaudavom sausi nes mokant po nauju keiciasi neapmokestintas pajamu mokestis?tai va ir dabar tas pats,sekanti menesi vel gausim taip kaip gavom o ta 100 lt kur nueme si menesi atgausim kai deklaruosim pajamas taigi nesijaudinkit kita menesi gausit normaliai,sumazes tik nuo liepos 1d

Atsakyti

mama (2010-01-20 11:11)

hhh (2010 01 18 09:40:37) rašė:
Taigi buvo sakoma, kad nuo naujuju mazes visiems, pensininkams, mamoms ir pan. ko nepatenkinta? Dziaukis, kad is vis gauni, is mano atlyginimo pasalpa.
ir ką reiškia:"IŠ MANO ATLYGINIMO",-aš pati užsidirbau-mokėjau mokesčius ir pan...

Atsakyti

mama (2010-01-20 11:08)

dangus (2010 01 18 11:34:05) rašė:
Sudegint tokias motinas idiotes.
kas čia idiotai? tikriausia nei vieno vaikelio neauginate?

Atsakyti

  1   |   2   |  ...

Rašyti komentarą

Susiję skundai
Tautos "numylėtiniai"
Epasas
Užkniso juodai

Skaudžiausios temos

Firma EKKER-GROUP yra aferistai. Bekit nuo ju kuo toliau. Ka tik buvo isveze mus 10 zmoniu i anglija. Prizadejo darbus fabrike. Nuveze su autobusiuku i anglija, liepe dar susimoketi po 200 savru atseit uz buta. Islaipino visus ir liepe laukti kol atves namu raktus. Paliko mus likimo valiai ir negrizo. Telefonai visi isjunkti. Visiem buvo like tik po kelis svarus. Tai vargais negalais pernakvoje stoty per lietuva susisiekem su artimaisiais lietuvoj. Jie suisisieke su kazkokiais vezejais ir tie mus kita diena parveze. Dar taip isdurti nesam buve. Zmones visi soke. Likom be pinigu. Lietuvoj bandem su sita firma susisiekti tai pasake jai kelsim triuksma nukentesim ne tik mes bet ir musu seimos. Noriu ispeti visus kurie dar turi minciu susideti su sita firma

APGAUDINEJA

2009-01-25

Su sia agentura pasirasiau sutarti,sumokejau pinigus ir buvau informuota kad darbas bus sekancia diena kai nuvyksiu i paskirta vieta, gyvenamosios patalpos ir t.t  Ok nuvykau, ikiso i tokia skyle,tas pats kas palapinej miegot, o kaip dusu pasinaudot as net nekalbu. Darbo kaip jau supratot nebuvo nei kita, nei dar kita diena. Skambinejau,klausinejau kaip suprast,nelabai reagavo kol nebuvo pradeta lalbet kad kreipsiuos i advokatus. Tada issiunte i kita miesta, 2 savaites turiu sedet be darbo, moke nuoma ir t.t. Vienu zodziu buvo prizadeta daug, bet niekas neivykdyta.  Be to i ta kita miesta, zadeji kad atsiusk grafikus kaip vazineja transportas bet ir vel nieko, gerai kad kalbu dar angliskai, o ka tokiu atveju butu dares zmogelis kuris ne bum bum. Taip kad zmones,bukit atsargus, nezinau kaip kitos agenturos, o gal ia tik man vienai taip "pasiseke".

Zmones venkite situ firmu TOP JOB, EUROSTAFF, SKANDI.LT Visos sios imones yra AULINOS antrines imones !!!!! O apie ja manau daug kalbeti nereikia. Taip kad nebukite kvaili nes liksite apgauti. Jei netikit patys pasitikrinkit sia informacija    

Noriu pranešti apie aktyvų sukčių Ričardą Dovidauską, kuris ima avansus už statybos darbus ir darbų  nevykdo, po to užsakovams pareiškia, kad pinigų nebeturi.